Виберіть свою версію та спробуйте її безкоштовно протягом 14 днів

План Google Workspace Business Starter коштує лише $5.40. США за користувача на місяць, Business Standard – $10.80. США за користувача на місяць, а Business Plus – $18. США за користувача на місяць.

Доступність сервісів у різних планах

Business Starter

$5.40 USD
$6
за користувача на місяць
Почати
  • done Захищена електронна пошта з корпоративними адресами
  • done Відеозустрічі на 100 учасників
  • done 30 ГБ місця в хмарному сховищі на користувача
  • done Функції безпеки й адміністрування
  • done Стандартна підтримка

Business Plus

$18 USD
за користувача на місяць
Почати
  • done Захищена електронна пошта з корпоративними адресами + збереження персональних даних і електронних документів для юридичних цілей
  • done Відеозустрічі на 250 учасників + записування відеозустрічей, відстеження відвідуваності
  • done 5 ТБ місця в хмарному сховищі на користувача
  • done Додаткові функції захисту й адміністрування, зокрема Сейф і розширене керування кінцевими точками
  • done Стандартна підтримка (доступний платний перехід на розширену підтримку)

Enterprise

Уточнюйте ціни у відділі продажів
Зв'язатися з відділом продажів
  • done Захищена електронна пошта з корпоративними адресами + збереження персональних даних і електронних документів для юридичних цілей, шифрування S/MIME
  • done Відеозустрічі на 250 учасників + записування відеозустрічей, відстеження відвідуваності, заглушення шумів, прямі трансляції для користувачів із корпоративного домену
  • done Необмежене місце в сховищі
  • done Додаткові функції захисту, адміністрування та забезпечення відповідності вимогам, зокрема Сейф, DLP, регіони збереження даних і керування корпоративними кінцевими точками
  • done Розширена підтримка/strong> (доступний платний перехід на преміум-підтримку)

Плани Business Starter, Business Standard і Business Plus можуть придбати компанії, які мають щонайбільше 300 користувачів. Для планів Enterprise немає обмежень щодо мінімальної чи максимальної кількості користувачів.

* Пропозиція призначена лише для нових клієнтів Google Workspace. Ця початкова ціна доступна лише для 20 користувачів, доданих першими, і діє протягом 12 місяців. Через 12 місяців для всіх користувачів застосовуватимуться стандартні ціни. Клієнти можуть будь-коли скасувати підписку.

Почати keyboard_arrow_right

Business Starter

Business Starter

USD $5.40* за користувача на місяць
Почати

Business Plus

Business Plus

USD $18 за користувача на місяць
Почати

Enterprise

Enterprise

Уточнюйте ціни у відділі продажів
Зв'язатися з відділом продажів
Детальне порівняння планів
arrow_downward

Продуктивність і спільна робота

logo

Gmail
Корпоративна електронна пошта

check
check
check
check

Корпоративні електронні адреси

check
check
check
check

Захист від фішингу та спаму, який блокує понад 99,9% атак

check
check
check
check

Поштові скриньки без реклами

check
check
check
check
logo

Meet
Голосові та відеоконференції

100 учасників
150 учасників
250 учасників
250 учасників

Тривалість зустрічі (максимальна)

24 години
24 години
24 години
24 години

Номери телефону для з'єднання в США та з інших країн

check
check
check
check

Інтерактивні дошки

check
check
check
check

Записування зустрічей Meet на Google Диск

horizontal_rule
check
check
check

Опитування та запитання й відповіді

horizontal_rule
check
check
check

Модерування

Незабаром
horizontal_rule
check
check
check

Функція "Підняти руку"

Незабаром
horizontal_rule
check
check
check

Сеанси підгруп

Незабаром
horizontal_rule
check
check
check

Відстеження відвідуваності

Незабаром
horizontal_rule
horizontal_rule
check
check

Заглушення шумів

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Прямі трансляції для користувачів із корпоративного домену

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check
arrow_drop_down

Інші функції

arrow_drop_up

Менше функцій

logo

Диск
Захищене хмарне сховище

30 ГБ на користувача
2 ТБ на користувача
5 ТБ на користувача
Без обмежень

Клієнт Google Диска

check
check
check
check

Підтримка понад 100 типів файлів

check
check
check
check

Спільні диски для команди

horizontal_rule
check
check
check
arrow_drop_down

Інші функції

arrow_drop_up

Менше функцій

logo

Chat
Обмін повідомленнями між учасниками команди

check
check
check
check

Вибір режиму записування історії за умовчанням (увімкнено/вимкнено)

horizontal_rule
check
check
check

Автоматичне прийняття запрошень

horizontal_rule
check
check
check

Спілкування в Chat із користувачами з інших доменів

horizontal_rule
check
check
check
arrow_drop_down

Інші функції

arrow_drop_up

Менше функцій

logo

Календар
Спільні календарі

check
check
check
check

Перегляд і резервування конференц-залів

check
check
check
check
logo

Документи, Таблиці, Презентації
Спільна робота над контентом

check
check
check
check

Спільні нотатки в Keep

check
check
check
check

Інструмент для створення веб-сайтів

check
check
check
check

Інструмент для створення опитувань у Формах

check
check
check
check

Сумісність із файлами Office

check
check
check
check

Інструменти для полегшення аналізу: Розумне заповнення, Розумне очищення, Відповіді

check
check
check
check

Інструменти для роботи з текстом: Розумний ввід, автовиправлення, підказки граматичних виправлень

check
check
check
check

Фірмове оформлення шаблонів документів і форм

horizontal_rule
check
check
check

Підключені таблиці

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check
arrow_drop_down

Інші функції

arrow_drop_up

Менше функцій

logo

AppSheet
Створення додатків без написання коду

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check
logo

Currents
Залучення працівників

check
check
check
check
logo

Cloud Search
Розумний пошук

horizontal_rule
Власні дані
Власні дані
Власні та сторонні дані

Безпека й адміністрування

Двохетапна перевірка

check
check
check
check

Правила для керування групами

check
check
check
check

Програма додаткового захисту

check
check
check
check

Керування кінцевими точками

Основний
Основний
Розширений
Корпоративний

Сейф – сервіс для збереження, архівування та пошуку даних

horizontal_rule
horizontal_rule
check
check

Запобігання витокам даних (DLP)

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Cloud Identity Premium

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Доступ з урахуванням контексту

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Центр безпеки

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Шифрування S/MIME

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Регіони збереження даних

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Прозорий доступ

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check
arrow_drop_down

Інші функції

arrow_drop_up

Менше функцій

Спробуйте Google Workspace безкоштовно

Дізнайтеся, чому мільйони компаній вибирають саме Google Workspace.

Почати роботу

Поширені запитання
про ціни на Google Workspace

  • Що таке користувач?

    keyboard_arrow_down keyboard_arrow_up
    Користувач – це одна персоналізована електронна адреса на кшталт imia@vashakompaniia. Групові псевдоніми електронних адрес (pidtrymka@vashakompaniia, prodazhi@vashakompaniia тощо) надаються безкоштовно та не вважаються окремими користувачами.
  • Як придбати підписку й платити за неї?

    keyboard_arrow_down keyboard_arrow_up
    Спробуйте Google Workspace безкоштовно протягом 14 днів або зв'яжіться з відділом продажів. Після завершення пробного періоду потрібно буде оплатити підписку кредитною карткою. У деяких країнах також можна платити прямим дебетом. Ще один варіант – вручну внести передплату на баланс облікового запису. Тоді кошти автоматично списуватимуться з нього на початку кожного місяця, а основний спосіб оплати не використовуватиметься.
  • Які умови платіжного плану?

    keyboard_arrow_down keyboard_arrow_up
    Ми пропонуємо гнучкий платіжний план, тобто ви можете додавати й видаляти користувачів коли завгодно. Оплата стягується щомісяця. Ціни уточнюйте у відділі продажів або дивіться в Довідковому центрі Google Workspace.

Доповнення продаються окремо

Обладнання

icon

Обладнання для Google Meet

Швидке, зручне, надійне обладнання для онлайн-зустрічей і відеоконференцій. Підходить для будь-яких переговорних кімнат.

Докладніше
icon

Jamboard

Цифрова презентаційна дошка, яка допомагає спільно працювати й ділитись ідеями в реальному часі.

Докладніше
icon

Chrome Enterprise

Корпоративне рішення, яке заощаджує час ваших ІТ-спеціалістів і пропонує можливості ОС Chrome, веб-переглядача Chrome і пристроїв Chrome для продуктивної роботи в хмарі.

Докладніше

Додатки

icon

Voice

Недороге та просте рішення для корпоративного телефонного зв'язку, яке підходить для організацій будь-якого розміру.

Отримати Google Workspace із Voice Докладніше
icon

AppSheet

Конструктор мобільних і веб-додатків, у якому не потрібно писати код.

Докладніше