Запропонуйте медичним працівникам безпечні рішення, які спрощують догляд за пацієнтами й дають усім учасникам команди змогу залишатися в курсі справ, хоч де вони перебувають
Упроваджуйте телемедицину за допомогою безпечних відеоконференцій Google Meet
- Google Meet дає змогу проводити захищені віртуальні зустрічі, зокрема лікарські огляди й наради медичних команд.
- Завдяки функції показу екрана можна демонструвати документи й медичні знімки та обговорювати їх.
- Живі субтитри на базі технології розпізнавання мовлення Google дають змогу всім учасникам зустрічі стежити за ходом обговорення.
- Дотримуйтеся вимог HIPAA, використовуючи Google Meet.

Доступ до інформації про пацієнтів у Gmail, на Google Диску та в Документах надається з дотриманням вимог HIPAA
- Зберігайте файли з даними пацієнтів у сховищі Google Диск, що відповідає вимогам HIPAA.
- Безпечно зберігайте дані завдяки функції керування мобільними пристроями від Google і шифруванню.
- Налаштуйте систему так, щоб авторизовані працівники й медичний персонал, який безпосередньо працює з пацієнтами, мали доступ до актуальної інформації на всіх корпоративних пристроях.

Забудьте про труднощі мобільної медицини
- Створюйте для команд із догляду за пацієнтами чат-групи в Google Chat, щоб віддалені працівники були на зв'язку незалежно від місця перебування.
- Зберігайте інформацію про пацієнтів у Google Документах, Таблицях чи інших файлах на Google Диску.
- Завдяки мобільним додаткам для Android і iOS можна легко переглядати й оновлювати інформацію з будь-якого пристрою.
- Google Chat, Форми й Таблиці відповідають вимогам HIPAA.

Покращте догляд за пацієнтами: надавайте послуги швидко та без зайвих зусиль
- Збирайте первинну інформацію про пацієнтів, пропонуючи їм перед прийомом заповнити онлайн-опитування в Google Формах.
- Дані з Форм надсилаються безпосередньо в Google Таблиці, де лікарі й молодший медичний персонал можуть додавати власні примітки.
- Працівники можуть бачити інформацію в реальному часі та миттєво надати пацієнту необхідну допомогу.

Відмовтеся від паперових документів і спростіть процеси, перейшовши на хмарні технології
- Щоб ефективніше працювати з колегами, безпечно діліться рентгенівськими знімками, результатами КТ-сканування, голосовими й відеоповідомленнями у вигляді цифрових файлів (до 5 ТБ кожен) на Диску.
- Щоб уникнути медичних помилок, працюйте з актуальною документацією замість різних версій одного документа.
- Використовуйте спільні диски як єдине джерело достовірних даних, які можуть переглядати й редагувати всі учасники команди з догляду за пацієнтами.

Створіть інформаційний центр для важливих новин і документів
- Перенесіть усю внутрішню комунікацію, оголошення, оновлення правил і навчальні матеріали на Диск.
- Скористайтеся Google Сайтами, щоби без зайвих зусиль створити веб-сайт, який відповідатиме вимогам HIPAA і міститиме всі необхідні для роботи дані.
- Надавайте доступ усім працівникам або вибраним групам (наприклад, команді з догляду за пацієнтами або учасникам окремих проектів).

Організації в галузі охорони здоров'я по всьому світу використовують Google Workspace. Дізнайтеся їхні історії.
Roche Group
Прочитайте, як компанія Roche Group організовує спільну роботу для понад 90 000 працівників з усього світу.
web Read article
expand_more